Sådan tiltrækker du folks opmærksomhed

Er du virksomhedsejer, kender du garanteret allerede til vigtigheden af at tiltrække folks opmærksomhed. Til konferencer eller forskellige arrangementer for virksomheder står du ofte side om side med konkurrenterne. Her gælder det om at få publikum til at fokusere på din virksomhed frem for naboens. En god måde at gøre din virksomhed mere synlig på er ved at anskaffe dig et unikt reklametelt. Med et flot og unikt reklametelt skiller du dig ud fra mængden, og publikum kan dermed ikke undgå at lægge mærke til dig og din virksomhed.

Hvad er et reklametelt?

Et reklametelt minder på ingen måde om de campingtelte, som de fleste danskere nok kommer til at tænke på, når de hører ordet telt. Et reklametelt minder mere om en pavillon, men er derimod designet med henblik på at tiltrække opmærksomhed. Et reklametelt er selvfølgelig også i meget bedre kvalitet, i modsætning til en pavillon der oftest går i stykker efter kort tid. Et reklametelt er designet til at modstå det danske vejr, så du kan trygt bruge det udendørs også. Et reklametelt er altså et telt med tryk, og derfor en unik måde at få din virksomhed til at skille sig ud fra mængden på.

Tips til at designe dit eget reklametelt

Når det kommer til beslutningen om, hvordan dit reklametelt skal se ud, er det afhængigt af, hvilken type virksomhed, du er indehaver af. Du skal derfor tænke over, hvordan designet bedst muligt kan afspejle din virksomheds produkter. Derudover skal du også beslutte dig for hvilke mål, reklameteltet skal have. Du kan bestille et reklametelt i standardmålene 3 x 3m, 3 x 4,5m og 3 x 6m. Et stort telt tiltrækker selvfølgelig mere opmærksomhed, men du skal også gøre op med dig selv, om det måske bliver for besværligt med et stort telt. Ønsker du et telt med unikke mål, er det også muligt.

Share